zaterdag 11 december 2010

broertjes en zusjes

Afgelopen week heb ik een aantal leuke beelden gekregen van mijn broertjes en zusjes. Als ik de foto's bekijk, stel ik vast dat we toch al één ding gemeen hebben .... dolle pret in de sneeuw. Jammer genoeg is het witte wollen tapijt al verdwenen en moet ik weer, zonder laarzen, door de modder ploeteren. Maar tussen ons gezegd en vooral gezwegen .... ik vind het wel fijn om een vettig Jackske te zijn.
Waarde landgenoten, bij deze deel ik jullie officieel mee dat ik in mijn apenjaren ( lees maanden ) ben gekomen.
Afgelopen donderdag heb ik eens flink het varkentje uitgehangen op de hondenschool. Jammer genoeg was het van korte duur. Na een 20-tal minuten heeft mijn baasje het besluit genomen om de les te verlaten. Jammer, want het was wel eens leuk om het ettertje uit te hangen. Lekker hard trekken aan de leiband, naar andere viervoeters blaffen, aandacht..pfff...my ass. Kortom een gebalde vuist en de middelvinger richting de zon aan elk bevel.



Toen we thuis kwamen was het onmiddellijk al minder leuk. Na een fikse wandeling gecombineerd met heel wat oefeningen, stond ik opnieuw met mijn vier pootjes op de grond. Ik heb zo de indruk dat mijn baasje dat meer apprecieerde....maar ik kan daar natuur ook fout in zijn :))
Oh ja, nog iets...mama heeft laten weten dat de stambomen zijn toegekomen. Op 16 januari worden we op de koffie uitgenodigd om die boom te gaan ophalen. Ik vraag me wel af hoe groot die al is, of ik er mag tegen plassen en vooral hoe we die precies in Meensel-Kiezegem gaan krijgen.


Jana
Jara
Jari
me, myself and I ... Jackk

Wat jullie nog niet wisten...volgens die "boom" die we gaan halen in januari...noem ik nu officieel Jackk. Klinkt hetzelfde maar ik voel mij precies tot de adelstand verheven. JE - AA - CE - DUBBELE K ( aldus rechercheur Decock )






2 opmerkingen:

  1. Jij ziet er inderdaad de kampioen vetzak uit Jack,foeifoei.En je moet beter luisteren naar je baas,want als die eens echt kwaad wordt....
    Succes met je boom hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ronald, het baasje van je moeder ...21 december 2010 om 00:23

    Give me a J
    Give me an A
    Give me a C
    Give me a K
    Give me anoter K ... to make me special !

    BeantwoordenVerwijderen