donderdag 17 maart 2011

Nieuw bij Ikea

Nog eens nieuws uit het Hageland...

Vandaag, donderdag 17 maart 2011, heb ik mij aangesloten bij het Weense jongenskoor de " Wiener Sängerknaben ".
Ik heb nu bijna 10 maanden vrolijk rond gedarteld met maar 1 ingedaalde teelbal en dat was volgens mijn baasje niet oké.
Testikels die zich in een abnormale positie bevinden kunnen tot tumoren leiden bij honden die ouder zijn dan achttien maanden. Tumoren ter hoogte van de testikels kunnen voor honden levensgevaarlijk zijn door het risico op metastasen van kwaadaardige kanker of door compressie van andere organen in het abdomen door het toenemend volume van de tumor. 
En daarvoor zien mijn baasjes mij te graag. Dus...ik vandaag met hangende pootjes naar Ann, de dierenarts, voor een castratie. Er werd nog overwogen om maar één "balletje" weg te nemen maar uiteindelijk ben ik mijn twee knikkertjes kwijt.
Ik maak van de nood een deugd en stel u de nieuwste hype bij Ikea voor : 


LEVEND LICHT 







voor mij hadden ze helaas geen kapje met bloemetjes...jammer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten