zaterdag 2 april 2011

en nu een kapje voor mijn baasje ?

Hallo iedereen,
We stonden al terug op scherp, mijn baasje en ik.
Maandag 28 maart 2011, mijn draadjes eruit en donderdag 31 maart opnieuw naar de les.
Helaas kwam er een kink in de kabel. Zondag 27 maart in de vroege avond moest mijn baasje plots snel naar het ziekenhuis.
Zelf mocht ik naar de papa en mama van Siegfried.
Als ik het goed begrijp, hebben jullie, mensen een darm in jullie lichaam die niets kan zien of zoiets...en die bezorgde Siegfried veel pijn. Maandag hebben ze die weggehaald en heeft hij op drie plaatsen draadjes gekregen maar geen kapje op zijn hoofd.
Opa is met mij maandag naar de dierenarts geweest om mijn draadjes te verwijderen.
Gek hé ... bij mij zijn ze nu weg en nu zit Siegfried er mee opgezadeld.
Vandaag zag ik mijn baasje eindelijk opnieuw. Hij stapt nu soms een beetje als een oud mannetje. Het is nu mijn verantwoordelijkheid dat hij snel op een behoorlijke manier kan stappen door met hem te gaan wandelen.
Is dat niet de omgekeerde wereld ?

1 opmerking:

  1. zeer mooie blog heb je, doe zo voort.

    Ik volg je blog ;)

    Mvg Sarah

    www.sarahsborduurwerken.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen