donderdag 26 mei 2011

Happy Birthday

Hallo iedereen,
Gisteren, 26 mei 2011, zijn mijn zusjes, broertjes en ikzelf 1 jaar geworden.
Hip hip hoera voor ons allemaal !
Veel tijd om te feesten heb ik helaas niet gehad. Na mijn zware, weliswaar horizontaal uitgevoerde, dagtaak moest ik naar de hondenschool.
Om 19u30 eerst naar de agility. Ja ja mannen en madammen .... ik doe sinds afgelopen zondag ook aan sport. Flink wat spieren kweken zodat ik wat meer indruk kan maken op het andere geslacht ! Nadien hebben mijn baasje en ikzelf de overgangsproef met glans doorstaan. Met 86 punten mag ik nu van de B naar de C klas.
Deze avond kunnen Lut en Siegfried denken wat ze willen, maar ik "Jackk van het Hageland" ga mijn eerste verjaardag vieren !

Oh ja dit is Jaco...en Jaco is nu officieel mijn peter. Ik heb trouwens een leuke verjaardagskaart van hem gekregen.
Bedankt lieve peter !

2 opmerkingen:

  1. Een hele dikke proficiat Jackk met je eerste verjaardag. Hopelijk heb je niet te stevig gevierd en zit je nu niet met een kater....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. felix de backer28 mei 2011 om 02:42

    gelukkige verjaardag

    BeantwoordenVerwijderen