zondag 15 augustus 2010

week 11

Deze week vierde ik mijn 11ste levensweek. Het voelt wel prettig als ik mezelf ik de spiegel bekijk.
Ja mensen, kleine jongens worden stilaan groot !
Elke morgen ga ik nu met Siegfried een wandelingetje maken in het bos. Ik denk dat hij stilletjes hoopt dat ik daar mijn behoefte zal doen. Maar neen hoor, dit doe ik alleen op vertrouwd terrein.
In het weekend mocht ik bij opa en oma blijven slapen. Lut en Siegfried hadden samen met andere vrienden een verrassingsfeest georganiseerd voor Erika, die 40 is geworden.
Oh ja ... ik weeg nu al 6,30 kilogram en als ik even stil kan blijf staan, meet ik ongeveer 35 cm.
Onze fotograaf was blijkbaar de voorbije week met verlof.
Ik moet nu afsluiten want Siegfried staat klaar om al het gehuurde materiaal terug naar Festarent te brengen en ik mag weer mee ... leuk hé.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten